Android Telefonlarda Paket Veri Etkinleştirme


Android Telefonlarda Paket Veri Etkinleştirme 

1. Ana Ekrandan Menüye Giriş Yapıyoruz.

2. Ayarlar.

3. Kablosuz ve Ağlar.

4. Mobil Ağlar yada Mobil Şebekeler (Bu bazı telefon ve versiyonlarda değişiklik göstere bilir.)

facebook müşteri hizmetleri

Benim telefonumda Mobil Ağlar diye geçiyor. Müşterimizden buradaki bilgileri istediğimizde tahmin edebiliriz. Genelde En Altta olur.

5. Paket Veri Kullan’ın yan tarafındaki Klik Yeşil olmalı. Değilse; bölüme dokunmak yeterli.

Ayarlar Aktif olduğunda: 3G’nin kullanıla bildiği bölglerde ekranın üstünde 3G simgesi;

3G’nin kullanılamadığı bölgelerde ise E (EDGE) simgesi belirecektir.

(E simgesinin çıkması için ben 2G kullan dedim. Photoshopla bölümü pasif gibi yaptım)  Yani Sadece 2G Ağlarını Kullan dediğinizde de Edge simgesi çıkar.

Veri alışverişlerinde 3G ve E simgelerinin altındaki Aşağı Yukarı okları Turuncu ve Yeşil renk alır.

Not: Anlatım Samsung S5670’de hazırlanmıştır. Bazı telefon ve versiyonlarda menü isimlerinde isim değişikliği olabilir ama Mantık aynıdır.

Bir Cevap Yazın

