Wondershare MobileGo (Türkçe) ile Android Telefonları Bilgisayardan Yönetin


Wondershare MobileGo ile Android Telefonları Bilgisayardan Yönetin

Android telefonunuzu bilgisayara bağlayıp yedek alabilmeniz, dosya (müzik, fotoğraf, video, vs.) atabilmeniz, mesaj okuyup gönderebilmeniz, telefonunuzun ekran görüntüsünü alabilir, kişi ekleyip silebilir, toplu SMS gönderebilirsin.  Bu yazımızda ise bizce daha kullanıcı dostu olarak hazırlanmış, saydığımız işlemleri eksiksiz yerine getiren Wondershare MobileGo uygulamasını anltacağım.

Uygulamayı kullanabilmeniz için telefonunuza Wondershare MobileGo Android uygulamasını; Bilgisayarınıza ise Windows 7/XP/2003/Vista uyumlu sürümünü indirip kurmanız gerekmektedir.

10 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. themetallicats4 dedi ki:

    çok harika bir anlatım olmuş ancak sorularım var lütfen benimle iletişime geçin ve ben şu an android marketten telefonuma birşey atamam wi fi bağlantım yok yani modemim desteklemiyor o yüzden apk uzantılı wondershare mobilego uygulamasını telefonuma atamadım. Usb ile de yüklenmiyor sanırım böyle kaldım. O uygulamayı yüklemem gerek. Lütfen bana apk dosyasını nereden temin edebileceğimi söyleyin. Şimdiden teşekkürler

    1. fatihates dedi ki:

      Merhaba Yasin Bey, eğer USB üzerinden yaptığınız yüklemede telefonunuz hala görmüyor yani içine giremiyorsanız destekleyen telefonlar bölümünde telefonunuzun olup olmadığını kontrol edin. Modemde Wireless özelliğinin olması önemli değil bilgisayarda olması önemli. bilgisayarınızın da böyle bir desteği bulunmuyorsa MobileGo uygulamasını telefonunuza yüklemenize gerek yok. Telefona yüklenen uygulama size sadece şifre vermek için lazım olur. Aldığınız hatayı ekran görüntüsüyle birlikte gönderebilirseniz daha net bir şekilde yardımcı olmaya çalışırım.

      Teşekkürler…

  2. suleyman fidan dedi ki:

    fatih bey merhaba sizin turkcelestirdiginiz eski versiyonu cok harikaydi inanin her kullandigimda mutlu oluyordum fakat guncelleme yaptim ve yeni versiyonu yabanci dil de ve yeni goruntusunu hic begenmedim bana yardimci olun lutfen 😦

    1. fatihates dedi ki:

      Merhaba Süleyman Bey, Sorununuzun çözümü için önce güncellediğiniz sürümü bilgisayardan kaldırın. daha sonra http://www.teknolojidedestek.com/mobilego-turkce-2-0-0/ adresindeki güncel sürümü indirerek kurulum yapın.

      Kolay Gelsin 🙂

      1. suleymn fidan dedi ki:

        pc surumu mevcut telefon yazilimi gerekiyor onu nasil halledebilirim

      2. fatihates dedi ki:

        Google Play’e giriş yaparak arama alanına MobileGo yazmanız yeterli. Yada şu linkten ulaşın. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wondershare.mobilego&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS53b25kZXJzaGFyZS5tb2JpbGVnbyJd

        Farklı sorunlarınız yada yorumlarınızı http://www.teknolojidedestek.com/mobilego-turkce-2-0-0/ bu başlığa yaparsanız çok memnun olurum.

  3. serdar dedi ki:

    nerden yüklücem programı yükleyemiyorum yardımcı olabilirmisiniz..

    1. fatihates dedi ki:

      http://www.teknolojidedestek.com/mobilego-turkce-2-0-0/

      Adresindeki işlem adımlarını takip edebilirsiniz.

  4. refik dedi ki:

    Fatih bey kardeşim bu proğramı indirdim kullanıyorum. ALLAH sizden razı olsun. Bir sorunla karşılaşıyorum genel bir sorun olabilir çözemedim. Mesaj gönderirken çağrı yapılırsa bağlantı kesiliyor USB veya WİFİ farketmiyor. İlginize teşekkür ederim.

  5. TessaAdolph dedi ki:

    Cheap and useful software listed are on promotion in IfCoupons.

Yorum bırakın